2015. január 12., hétfő

4.Fejezet Másnap



  Bevetődtem az ágyamba. A kezeim közé fogtam a telefonomat. Elkezdtem játszani a Pointless Champion-nal. Úgysem én leszek a pointless champion, de egy próbát megér.
A sejtésem beigazolódott. Nem én lettem. De jó sokáig próbálkoztam.
Beraktam a telefonomat a párnám alá, majd kimentem a szobámból. Lementem a konyhába. Kinyitottam a hűtőt. Valami innivalót kerestem. Csak Fanta és Xixo tea van itthon. Ja és még egy üveg Unicum. Azt magamnak vettem szilveszter előtt. Nem ittam meg. Úgy döntöttem most megiszom. Hátha elterelődik az agyam Hilary-ről.
Megfogtam az üveget, majd felmentem a szobámba. Beültem a gép elé. Videókat néztem. Iszogattam közben az alkoholt. Már majdnem kiittam az egészet, mikor anyu tök hirtelen benyitott...
- Kicsim, ha nem ba.. Mit iszol?!
- Anyu nyugi... Csak egy kis...
- Kisfiam! Ezt azonnal add ide!
- Még mit nem! Hagyj már békén végre! - Sírni kezdtem.
- Istenem.. Te részeg vagy...
- Dehogy vagyok részeg. Pfff.. - Felcsuklottam.
- Dehogynem... Add csak ide azt a borzalmat! - Kivette a kezemből a piát.
- Vidd csak... Már úgy is kiittam az egészet...
- Hm...
- Miért vagy velem ilyen gonosz anya?! - zokogtam. - Megfosztasz a boldogságomtól! Hogy lehetsz ilyen bunkó?!
- Ah... - Kiment. Én ledőltem a székről.

*Reggel*

A földön ébredtem. Miért vagyok a földön?! Annyira szédülök. Forog velem a világ. Olyan, mintha másnapos lennék...
Felálltam. A fejemet fogom. Kimentem a fürdőbe. Belenéztem a tükörbe. Borzalmas, ahogyan kinézek... Hatalmas karikák vannak a szemem alatt. És odaszáradt könnyek vannak az arcomon.
Megmostam az arcomat. A hajamat is megfésültem, mert olyan szinten... Hogy is mondjam, sz*rul állt...
Kijöttem. anyu szinte letámadt.
- Még egyszer ne merj lerészegedni, világos?! - rángatott a vállamnál fogva.
- Mi van? -Berúgtam volna? Bár az megmagyarázná, hogy nem emlékszem semmire sem, onnantól kezdve, hogy a hűtőből kivettem az Unicumot.
- Mindegy... - Bement a szobájába. Becsapta maga mögött az ajtót. Ok... Én is így tettem. Bementem a szobámba. A szekrényem elé álltam. Kikaptam a szokásos ruhadarabokat, majd felkapkodtam őket.

A suliba indultam. A kapunkat elhagyva, valaki a nevemet kiáltotta. A hang irányába fordultam. Ringome rohant felém.
- Hajj.. Neked aztán lehet üvöltenni... - Lihegett.
- Örülj, hogy nem hallgattam zenét. - Vontam meg a vállamat.  
- Haha... Nagyon vicces.
- Jól van... - Elindultam. Ringome megfogta a karomat, visszatartva így engem.
- Nehogy már itt hagyj. Menjünk együtt!
- Milyen erőszakos valaki... - Rántottam ki a kezemet. - Ha jönni akarsz, gyere...- Ismét elindultam. Ringome jött mellettem. Bevallom nem szeretek társaságban iskolába menni. Főleg ilyenkor nem, amikor "másnapos" vagyok.
Beértünk. A teremhez sétáltunk. Beérve, leültem a helyemre. Előpakoltam a cuccomat. Még mindig szédültem. Lehajtottam a fejemet a padra. Ringome leült ugyanoda, ahová tegnap ült. Jake és Martin üvöltöztek... Nekem meg szétmegy a fejem, és még pihenni sem tudok ezektől a fogyatékosoktól... Besokalltam. Felemeltem a fejemet a padról. Hátrafordultam.
- Befognátok a pofátokat?! - Azonnal abbahagyták a beszélgetést. Csak néztek rám értetlenül. Ilyennek még nem nagyon láttak. Ez is mind Hilary miatt van... Azóta amióta beleszerettem, a feje tetejére állt az életem. De tök fölöslegesen vagyok érte...
Visszafordultam. Ismét lehajtottam a fejemet. Lehunytam a szemeimet.
- Már megint mi a franc bajod van? Olyan vagy mint egy csaj! - Ütött rá egyet a fejemre. Pont a fejemre.
- Hagyj most... - felemeltem a fejemet a padról. Az ablakok felé fordítottam a fejemet.
- Pff.. Mi van veled? - Lökte meg a hátam Rick.
- Semmi... - Lenéztem a padlóra.
- Ha nem lenne semmi, akkor nem lennél így letörve. Az új csaj, vagy mi?
- Dehogy is. Miről beszélsz?!
- Hát akkor meg mi van?
- Mondom, hogy semmi...
- A francokat semmi. Tuti, hogy valami csaj miatt van.
- Hagyjál már...
- Addig nem, amíg meg nem mondod, hogy mi van. - Tette karba a kezét.
- Jó akkor másképp mondom... Magánügy.
- Pff... Ki vagy te? - Röhögött fel gúnyosan. Lehajtottam a fejemet. Gyűlölöm ezt a napot....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése