2015. január 11., vasárnap

3.Fejezet Talán nem lesz baj



    Kicsit még fetrengtem az ágyba, majd elmentem a fürdőbe. Levetkőztem, majd beálltam a zuhany alá. Akármennyire is akartam, hogy ne gondoljak Hilary-re, csak ő járt még mindig a fejemben.
Mikor végeztem, az alsó testemre tekertem egy törölközőt. visszamentem a szobámba. A fiókomból kikaptam egy alsógatyát, majd magamra húztam. Ledobtam magamról a törölközőt, majd befeküdtem az ágyamba. Bekapcsoltam a tévémet, hátha elterelődnek a gondolataim. Össze-vissza kapcsolgattam. Otthagytam a TLC-n. Nem tudom, hogy mi ment rajta. Csak néztem a tévé képernyőjét. A gondolataim Hilary-ről nem akartak elterelődni. Ráadásul ez a Zeke is nagyon furcsa. Nem tudom, hogy most izomból homokos, vagy csak ilyen. De szerintem inkább az utolsó. Nem lenne jó, ha egy homokossal lógnék. Még rólam is azt hinnék, hogy az vagyok. Az a hírnevemnek nem tenne jót. Pff.. Úgy beszélek, mintha olyan híres lennék... De azért ismernek jó páran. Mindegy.
Kis idő után kikapcsoltam a tévét. Az oldalamra fordultam. Az egyik kezemet a párnám alá dugtam, pont a fejem alá. A másikat a derekamon hagytam. Lehunytam a szememet. Hilaryt láttam. Ahogyan rám mosolyog. A karjaimba ugrik. Én a feje búbjára fektetem az államat. Bár ez egyszer meg is valósulna. De ez csak álom marad...

Egy percet sem tudtam aludni éjjel. Kikeltem az ágyamból. A szekrényemhez léptem. Gyorsan kikaptam egy fekete pólót és egy farmert. Magamra kaptam őket. Lementem a konyhába és csináltam magamnak kaját. Eltettem a táskámba. Még bőven van indulásig időm, szóval beültem a szobámban a gép elé. A Youtube-on elindítottam egy zenét. Jó hangosra feltekertem. Anyu ma reggeles. Szóval nem zavar senkit sem a hangos zenehallgatásom. Össze-vissza táncoltam a zenére, és énekeltem a szöveget. Nem túl jól.  De legalább nem Hilary-n járt az eszem végre. Vagy nyolc számot végig tudtam játszatni. A telefonomra pillantottam. Kikapcsoltam a gépemet. Felvettem a dzsekimet. A táskámat az egyik vállamra kaptam. Kiindultam a ház ajtaján. Zuhog az eső. Felkaptam a kapucnimat, és úgy mentem tovább. A suli bejáratához érve, levettem magamról a kapucnimat. Bementem. A teremhez sétáltam. Leültem a helyemre. Mindenki bent volt már, kivéve a Rick-et. Hilary és Sharon nevetgéltek a telefonjukat nézve. Martin és Jake PSP-n játszottak. Előpakoltam. A tanár is bejött. Épp kezdte mondani a dolgát, mikor Rick szó szerint berontott a terembe.
- Bocsánat, csak nem keltem fel, mert nem volt kedvem. - Vonta meg a vállát. Épp a helyére indult, mikor a tanár a nevét mondta félhangosan. Rick röhögve a tanár felé fordult.
- Ez öt perc késés fiatalember!
- Milyen öt percről beszél? Jó ha egy percet késtem... Pfff.. - Megfordult. A tanár a nevét mondta, de nem érdekelte. Leült mellém. Igen. Rick ilyen "rossz fiú". Azért van odáig meg vissza egy csomó csaj. Hilary Rick-et bámulta. Sharon pedig engem. Rám is kacsintott. Mi a fene? Értetlenül felhúztam a szemöldökömet. Ő csak nevetett rajtam. Vissza pillantott a tábla felé. Egy ideig csak néztem rá értetlenül, majd én is a tábla felé pillantottam. A tanár elkezdte tartani az órát. Dög unalmas volt, de leírtam amit kellett.
Mikor kicsengettek, Rick, Doom és én ismét a folyosón voltunk. Most én is beszélgettem. Csak is azért, mert Hilary nem volt kint. Ő bement a terembe.
Megszólalt a csöngő. Bementünk mi is a terembe. A tanár egy új lánnyal jött be. Fekete haja van. Ha jól láttam akkor lilás szeme. Lehajtva volt a feje. Tengerkék inget viselt piros masnival a nyakában. Fekete farmert és térdig érő piros-fekete csíkos csizmát viselt. A tanár szembefordította az osztállyal. Mindenki csak nézte őt. Szép lány, de Hilary-nél nem szebb. Vagyis hát én így gondolom. Rick perverz vigyorral az arcán stírölte a lányt. Van egy tippem, hogy mi járhat a fejében...
- Sziasztok. A nevem Nanase Ringome, de a barátaimnak csak Ringo vagyok. Remélem, hogy hamar megszokom ezt az osztályt. Így első látásra rendesnek látszotok. Remélem ez így is van. 
-  Rendben, kisasszony. Üljön le valaki mellé! - Leült Zeke mellé. Elkezdtek beszélgetni. 
- Mit gondolsz a csajról? - szólalt meg Rick, miközben Ringot stírölte. 
- Átlagos...
- Mi az hogy átlagos?! Láttad azt a formás segget? És azt a jó alakot?- fordult felém.
- Figyelj.. Nálam nem ez számít.
- Ne gyere megint azzal a nyálas dumáddal, hogy a személyiség számít, mert attól hányok...
-  Miért? A lányokat nem csak megdugni kell! 
- Miért? Mire jók?!
- Hagyjuk jó?  Hagyjuk... - Lehajtottam a fejemet, és firkálgattam a füzetembe.

Mikor kicsöngettek az utolsó óráról is, elindultam Rick-el haza. Már úgy félúton járhattunk, mikor megcsörrent a telefonom. Azonnal kivettem a zsebemből. A kijelzőre meredtem.
- Ki az?
- Nem tudom... Ismeretlen szám.
- Akkor hagyd a francba. - Így is tettem. Kinyomtam. De az megint csörgött. Ismét kinyomtam. Többet nem csörgött.
A házunkhoz érve elköszöntem Rick-től, majd bementem. Levettem a dzsekimet és a cipőmet. 
- Megjöttem! - Léptem át az előszoba küszöbét. Anyu kijött a szobájából. 
- Szia kicsim! Mi volt a suliban?
- Semmi... Na, bemegyek a szobámba. - Beléptem a szobámba, majd bezártam az ajtómat. Ezt a Ringot meg kell védeni Rick-től, vagy különben szegény lány úgy jár, mint Rick többi áldozata... Lehet a "testőrévé" kell álljak? Pff.. Az kizárt. Remélem nem lesz baj...

2 megjegyzés: